Počet záznamov: 1  

Neuromarketing im Internet

  1. Názov Neuromarketing im Internet : erfolgreiche und gehirngerechte Kundenansprache im E-Commerce
    Autorské údajeRalf Pispers, Joanna Dabrowski
    Autor Pispers Ralf
    Spoluautori Dabrowski Joanna
    Vydavateľské údajeFreiburg : HAUFE , 2011. - 176 s.
    ISBN978-3-648-01290-1
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá obchod elektronický * internet * zákazníci * nákup * rozhodovanie * emócie * neuromarketing * veda * výskum psychologický * pokrok technický
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra853120

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    853120SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.