Počet záznamov: 1
Nové trendy v marketingu - vybrané problémy
Názov Nové trendy v marketingu - vybrané problémy Súbežný názov New trends in marketing - selected problems Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 : recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave. S. [1-5]. - [Bratislava] : [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave], [2011]. ISBN 978-80-225-3253-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * firmy * zákazníci * konkurencia Anotácia Vznik a charakteristika guerilla marketingu. Najpodstatnejšie rozdiely guerrilla marketingu a tradičného marketingu. Vývoj v guerilla marketingu vplyvom vývoja trhov a informačných a komunikačných technológií. Ťažisko guerilla marketingu v komunikácii. Dôležitosť legality postupov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01292-037, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1