Počet záznamov: 1
[Marketing terytorialny]
Názov [Marketing terytorialny] Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 313-316. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Recenz.dok. Marketing terytorialny / Sromnik, A.. - Varšava : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá recenzie * stratégia marketingová * marketing územia * mestá * regióny * Poľsko Anotácia Recenzia na knihu Marketing územia, ktorá je logicky rozčlenená do trinástich kapitol. Okrem prehľadu teoretických prístupov obsahuje aj analýzy aktuálneho vývoja v súčasných podmienkach v Poľsku. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01199-011, A - originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1