Počet záznamov: 1
Dosahy hospodárskej krízy na budovanie Corporate Image medzinárodných firiem v globalizujúcej sa ekonomike
Názov Dosahy hospodárskej krízy na budovanie Corporate Image medzinárodných firiem v globalizujúcej sa ekonomike Autorské údaje Lenka Šimorová Autor Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8 Poznámky VEGA 1/ 0803/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá organizácie medzinárodné * identita podniková * imidž * firmy * globalizácia Anotácia Corporate Image (Cim) ako súčasť Corporate Identity a hospodárska kríza. Stratégie firiem používané na zníženie dosahov hospodárskej krízy. Firmy postupne chápu potrebu mať silný Cim, alebo aspoň taký, ktorý nepoškodzuje firmu. Akonáhle bude Cim poškvrnená, existuje veľmi malá šanca na prekonanie takého poškodenia a pomalý návrat resp. zánik. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01261-012, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1