Počet záznamov: 1  

Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja

  1. Názov Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja
    Autorské údajeVeronika Fogašová
    Autor Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 48-68. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá predaj * predaj priamy * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * zákazníci
    AnotáciaAktuálne prístupy k marketingu realizovaného v mieste predaja so zameraním najmä na marketingovú komunikáciu so zákazníkom v reakcii na celospoločenské zmeny a tým aj zmeny v správaní zákazníkov. Shopper marketing ako nový prístup k marketingovej stratégií v maloobchode. Vybrané formy marketingovej komunikácie v mieste predaja. M-marketing (mobilný marketing) ako nástroj marketingovej komunikácie v mieste predaja. Bluetooth marketing, mobile couponing, mobile tagging, platba mobilom.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01284-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.