Počet záznamov: 1
Research methods used in corporate and brand identity management
Názov Research methods used in corporate and brand identity management Autorské údaje Lenka Šimorová Autor Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 537-545. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Poznámky VEGA 1/0803/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá identita podniková * výrobky značkové * manažment * metódy * audit * prostredie podnikateľské Anotácia Prístupy a metódy používané v manažmente spoločnosti a značkového výrobku. Výskumné metódy používané v podnikovej identite (corporate identity - CI) a manažmente značkového výrobku. CI audit. Manažment značky, metódy. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01191-037, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1