Počet záznamov: 1
Nové trendy v marketingu a marketingovej komunikácii - vybrané problémy
Názov Nové trendy v marketingu a marketingovej komunikácii - vybrané problémy Súbežný názov New trends in marketing and marketing communication - selected problems Autorské údaje Katarína Grančičová, Gabriela Dubcová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 61-74. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Poznámky VEGA 1/0385/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * marketing sieťový * internet * siete sociálne * skupiny cieľové * konkurencia Anotácia Vývoj marketingu a reakcie na meniace sa prostredie. Koncentrácia a maximalizácia hodnoty pre zákazníka. Nové nástroje a formy marketingu a marketingovej komunikácie. Využitie informačných a komunikačných foriem marketingu, guerrilla marketing, virálny marketing. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01341-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1