Počet záznamov: 1
Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách
Názov Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách Súbežný názov Product placement such as new aproach in marketing communication in European countries Autorské údaje Soňa Nemečková Autor Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 74-88. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Poznámky VEGA 1/0385/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * produkty * značky výrobkov * reklama vonkajšia * propagácia skrytá * Európska únia * Slovensko * zákony Anotácia Umiestňovanie produktov (product placement) a jeho postupné uzákoňovanie v európskych krajinách. Transpozícia smernice Európskeho parlamentu a Rady 2007/65/ES. Product placement na Slovensku. Staro-nová forma marketingovej komunikácie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01341-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1