Počet záznamov: 1
Marketing communication of bioproducts
Názov Marketing communication of bioproducts Autorské údaje Denisa Bilohuščinová, Zuzana Nižníková Autor Bilohuščinová Denisa EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Nižníková Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Zdrojový dokument EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 88-99. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 631 - Poľnohospodárstvo Heslá bioprodukty * farmy * komunikácia marketingová * Slovensko Anotácia Poľnohospodárska pôda a počet fariem na Slovensku. Spotreba bioproduktov a organických produktov. Ceny bio organických produktov. Charakteristika, produkty biofariem Agrokruh. Cieľové skupiny biofariem. Marketingová komunikácia bioproduktov. Reklama na bioprodukty. Celkové hodnotenie a odporúčania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01191-055, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1