Počet záznamov: 1  

Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu

  1. Názov Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu
    Súbežný názovGeographic information system as a tool of geomarketing in condition of changes in consumer market
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 28-52. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9
    PoznámkyVEGA 1/0039/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá systémy informačné geografické * báza dát * informácie * spotrebitelia * marketing * výskum * projekty * konkurencieschopnosť
    AnotáciaCharakteristika geomarketingu. Nástroje geomarketingu. Geografický informačný systém (GIS). Databázy údajov. Zdroje informácií pre tvorbu databáz. Aplikácia geomarketingu. Metodológia výskumu v rámci projektu VEGA 1/0039/11 GIS ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01439-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.