Počet záznamov: 1  

Cenotvorba

  1. Názov Cenotvorba : cenové stratégie v hoteloch a penziónoch
    Autorské údajeMagdaléna Josková
    Autor Josková Magdaléna
    Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 5, č. zima (2011), s. 34-38. - Žilina : Direct press, 2011. ISSN 1337-0545
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * tvorba cien * náklady * konkurencia * trh * zákazníci * služby * ubytovanie * hotely * penzióny
    AnotáciaCena ako významná ekonomická kategória a súčasne marketingový nástroj. Závislosť cien od vnútorných aj vonkajších faktorov. Strategické a taktické ceny. Ceny počas krízy. Vývoj priemernej ceny za ubytovanie v ubytovacích zariadeniach v SR v r. 2000-2010. Nákladové a dopytovo orientované cenové stratégie. Konkurenčne orientované cenové stratégie. Stratégia cenovej diskriminácie. Spotrebiteľská pridaná hodnota. Stratégia odstupňovaných cien. Stratégia dvojzložkových cien.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: jar-zima

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.