Počet záznamov: 1
Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum
Názov Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum Autorské údaje Mária Tajtáková a kolektív Autor Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU Korporácia Paneurópska vysoká škola Vydavateľské údaje Bratislava : Eurokódex , 2010. - 260 s. ISBN 978-80-89447-29-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * kultúra * umenie * správanie spotrebiteľa * výskum * segmentácia trhu * nástroje marketingové * modely * kreativita * turistika * Európska únia Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 7, z toho voľných 4, prezenčne 3 Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 854352, 855652-855657
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 854352 SEK Sklad knižničného fondu voľný 855652 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 855653 SEK Sklad knižničného fondu voľný 855654 SEK Sklad knižničného fondu voľný 855655 SEK Sklad knižničného fondu voľný 855656 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 855657 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1