Počet záznamov: 1  

Dimenzie udržateľného rozvoja, udržateľná spotreba a udržateľný marketing

  1. Názov Dimenzie udržateľného rozvoja, udržateľná spotreba a udržateľný marketing
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 82-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    PoznámkyVEGA 1/0418/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Heslá rozvoj trvalo udržateľný * stratégia hospodárska * Slovensko * Európska únia * svet * podnikanie zodpovedné
    AnotáciaPiliere udržateľného rozvoja - environmentálny, ekonomický, sociálny. Národná stratégia pre trvalo udržateľný rozvoj SR z roku 2001. Stratégie udržateľného rozvoja vo vybraných štátoch – výzvy a zdroje poučenia. Východiská zodpovedného podnikania, udržateľná spotreba, udržateľný marketing, zodpovedný spotrebiteľ. Ekonomika služieb a tokov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01616-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.