Počet záznamov: 1  

Sezónny marketing

  1. Názov Sezónny marketing
    Autorské údajeMiloš Toman
    Autor Toman Miloš
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 12 (2011), s. 32-34. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá obchod * manažment sortimentný * produkty * riadenie predaja * technika predaja * výmena tovarová * psychológia predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * reklama * konkurencia
    AnotáciaSezónny marketing na obnovenie pestrého zvykového roku a odbúravanie monotónnosti a stereotypu predaja. Pripomenutie zvykov a tradícií najmenej jednou akciou mesačne. Účinné podnety k nákupom. Odlíšenie sa od konkurencie a internacionálna reklama.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.