Počet záznamov: 1  

Sémantické aspekty niektorých výrazov v marketingu

  1. Názov Sémantické aspekty niektorých výrazov v marketingu
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketing a logistika : zborník prác z teoretického seminára. S. 13-15. - Bratislava : Vysoká škola ekonomická v Bratislave, Obchodná fakulta, 1991
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 01489-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.