Počet záznamov: 1
Ekologický marketing: príležitosť pre inováciu
Názov Ekologický marketing: príležitosť pre inováciu Súbežný názov Ecological marketing: opportunity for inovation Autorské údaje Matúš Borguľa Autor Borguľa Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing environmentálny * stratégia marketingová * politika sortimentná * inovácia * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * environmentalistika * rozvoj trvalo udržateľný Anotácia Pohľad na možnosti uplatnenia ekologického marketingu do podnikovej praxe. Ekologická distribučná, komunikačná, cenová a produktová politika. Význam ekologického marketingu pre podnik. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-007, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 129.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1