Počet záznamov: 1  

Hodnotenie efektívnosti marketingu - východiská tvorby a uplatnenia merných ukazovatelov v marketingu

  1. Názov Hodnotenie efektívnosti marketingu - východiská tvorby a uplatnenia merných ukazovatelov v marketingu
    Súbežný názovEvaluation of the marketing effectiveness - the basis of measurement and application of indicators in marketing
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * podpora predaja * produkty * kvalita * ceny * konkurencia
    AnotáciaMeranie marketingovej výkonnosti a hodnotenie vplyvov marketingových činností na predaj. Ekonomická interpretácia pojmov výkonnosť a efektívnosť. Faktory determinujúce význam merných ukazovatelov v marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-052, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF138.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.