Počet záznamov: 1
Využitia stratégie značky v komunikácii vlastností produktov
Názov Využitia stratégie značky v komunikácii vlastností produktov Súbežný názov Use of brand strategy in product features communication Autorské údaje Rastislav Strhan Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. [1-11]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu KEGA 006EU-4/2011 E-learningová podpora výučby predmetu Tovaroznalectvo na stredných odborných školách
Poznámky KEGA 006EU-4/2011 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * značky výrobné * značky kvality * produkty * kvalita * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné Anotácia Značka ako nástroj zvyšovania konkurenčnej schopnosti. Diferenciácia ako spôsob dosahovania konkurenčnej výhody. Stratégia značky pri dosahovaní konkurenčnej výhody. Kvalita a jej rôzne vnímanie pri dosahovaní konkurenčnej výhody. Parametrická značka (značka vlastností) a jej vplyv na vnímanie kvality produktu. Výskum rôznych aspektov vnímania kvality produktu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-063, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 114.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1