Počet záznamov: 1  

Obal - jeden z rozhodujúcich faktorov predaja tovaru

  1. Názov Obal - jeden z rozhodujúcich faktorov predaja tovaru
    Autorské údajeDaniela Urblíková
    Autor Urblíková Daniela EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 1999 : (zborník z medzinárodnej konferencie) : Košice, 9.-10.9.1999. S. 697-700. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 1999. ISBN 80-225-1212-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - KNIHY
    Archív EPCE00 01493-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.