Počet záznamov: 1
Ze slabin jsme udělali přednosti
Názov Ze slabin jsme udělali přednosti Autorské údaje Bohuslav Bohuněk, Jiří Vlasák Autor Bohuněk Bohuslav (Autor interview) Spoluautori Vlasák Jiří (Účastník interview) Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 28-30. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 663/664 - Potravinárstvo Heslá nápoje nealkoholické * firmy * komunikácia marketingová * reklama * médiá * televízia * Česko * Slovensko Anotácia Rozhovor autora článku s marketingovým riaditeľom spoločnosti Kofola pre český a slovenský trh. Kto je kľúčovou cieľovou skupinou nápoja Kofola. Kofola ako československý nápoj. Ďalšie značky v portfóliu spoločnosti - Rajec, Vinea, Jupík a pod. Komunikácia firmy so spotrebiteľom. Reklama v televízii. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 8-12 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1