Počet záznamov: 1  

Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť

  1. Názov Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť
    Autorské údajeKamila Rubaninská, Jana Onušková
    Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Onušková Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. S. 81-88. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9
    PoznámkyIGM 2316069/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * hodnota * starostlivosť o zákazníkov * systém CRM
    AnotáciaStarostlivosť o zákazníka. Fázy životného cyklu zákazníka. Hodnota a ziskovosť zákazníka. Potenciálna hodnota zákazníka. Rozdelenie zákazníkov do segmentov podľa ich ziskovosti a hodnoty. Spokojnosť a retencia zákazníka ako základ ekonomického úspechu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01706-009, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.