Počet záznamov: 1  

Konkurencieschopnosť slovenských strojárskych podnikov na trhu EÚ

  1. Názov Konkurencieschopnosť slovenských strojárskych podnikov na trhu EÚ
    Autorské údajeGabriela Džuganová
    Autor Džuganová Gabriela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 47-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.5 - Zahraničný obchod
    Heslá priemysel strojársky * obchod zahraničný * konkurencieschopnosť * výhody komparatívne * ukazovatele
    AnotáciaZhodnotenie zahraničného obchodu slovenského strojárskeho priemyslu a určenie najvýznamnejších faktorov pôsobiacich na konkurencieschopnosť daného odvetvia. Pojem konkurencieschopnosť, vymedzenie najvýznamnejších faktorov pôsobiacich na konkurencieschopnosť a určenie možností pre meranie konkurencieschopnosti. Postavenie strojárskeho priemyslu v rámci celkovej priemyselnej výroby krajiny, analýza najvýznamnejších faktorov pôsobiacich na konkurencieschopnosť odvetvia, vývoj zahraničného obchodu so strojárenskou produkciou a zhodnotenie konkurencieschopnosti slovenských strojárskych podnikov prostredníctvom ukazovateľov odkrytých komparatívnych výhod.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01828-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.