Počet záznamov: 1  

Vybrané prístupy k problematike internacionalizácie obchodu

  1. Názov Vybrané prístupy k problematike internacionalizácie obchodu
    Autorské údajeMonika Matušovičová
    Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 107-115. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Heslá internacionalizácia * internacionalizácia ekonomiky * obchod * podnikanie obchodné
    AnotáciaInternacionalizácia a postupná globalizácia obchodných podnikov je súčasťou celosvetovo sa formujúcej globálnej ekonomiky. Internacionalizačné a koncentračné tendencie sú základom moderných stratégií rozvoja, trhovej expanzie a prispôsobenia sa novým požiadavkám konkurenčného boja. Prístupy vybraných teoretických škôl k problematike internacionalizácie obchodu a identifikácia najvýznamnejších spoločností v oblasti obchodného podnikania a internacionalizácie činnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01828-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.