Počet záznamov: 1  

Význam farieb vo vizuálnej komunikácii a pri tvorbe imidžu (hotelové služby)

  1. Názov Význam farieb vo vizuálnej komunikácii a pri tvorbe imidžu (hotelové služby)
    Súbežný názovImportance of color in visual communication and in a process of creating a corporate image (hotel services)
    Autorské údajeKatarína Žažová
    Autor Žažová Katarína
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 268-276. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá komunikácia * komunikácia marketingová * hotely * hotelierstvo * služby * propagácia * farby * identita podniková * imidž
    AnotáciaVýznam farieb a ich miesto medzi prostriedkami vizuálnej komunikácie v oblasti služieb (ako prvku korporátnej identity). Príklady z hotelovej praxe a výsledky výskumov preukazujúce dôležitosť farby ako prostriedku vizuálnej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.