Počet záznamov: 1
Spoločenská zodpovednosť podnikania ako stratégia prežitia firiem v čase recesie
Názov Spoločenská zodpovednosť podnikania ako stratégia prežitia firiem v čase recesie Autorské údaje Simona Škorvagová Autor Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 144-158. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * etika * spotreba * správanie spotrebiteľa * ekológia * riadenie strategické * produkty * firmy * skupiny záujmové Anotácia Presadzovanie nových hodnôt v spoločnosti a vznik nových alternatívnych prístupov k podnikaniu. Koncepcia spoločenskej zodpovednosti (CSR). Zmeny spotrebiteľského správania pod vplyvom finančnej a hospodárskej krízy. Etický konzumerizmus. CSR ako nová filozofia podnikania reagujúca na zmeny hodnôt spoločnosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01864-012, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1