Počet záznamov: 1  

Marketing nákupu

  1. Názov Marketing nákupu
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentZborník Katedry marketingu 1997. S. 19-24. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1998. ISBN 80-225-1000-9
    PoznámkyProjekt 0120/97
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - KNIHY
    Archív EPCE00 01523-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.