Počet záznamov: 1  

Mobilný marketing = marketing budúcnosti

  1. Názov Mobilný marketing = marketing budúcnosti
    Autorské údajeĽuboš Oláh
    Autor Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 235-238. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    PoznámkyVEGA 1/0333/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá marketing * telefón mobilný * operácie obchodné * platby bezhotovostné
    AnotáciaAutor poukazuje na širokospektrálne využitie mobilných telefónov, smartfónov a tabletov na marketingové účely, ako i platobné operácie v maloobchode.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01895-041, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.