Počet záznamov: 1
Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem
Názov Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem Autorské údaje Peter Paľko Autor Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 252-257. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * kampane reklamné * nástroje marketingové * stratégia podniková Anotácia Pojem virálny marketing. Formy a proces virálneho marketingu. Pozitívny a negatívny efekt implementácie virálneho marketingu. Podporné oblasti virálneho marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01895-042, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1