Počet záznamov: 1  

Internet a sociálne siete ako nové možnosti pre Public Relations

  1. Názov Internet a sociálne siete ako nové možnosti pre Public Relations
    Autorské údajeAndrea Trebuľová
    Autor Trebuľová Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 365-367. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá firmy * práca s verejnosťou * internet * siete sociálne * Slovensko
    AnotáciaVyužitie sociálnych sietí pre marketingové ciele. Internet, sociálne siete, blogy, diskusné fóra, online spravodajstvo, alebo virálne videá vplývajú aj na klasické ponímanie public relations, ktoré posúvajú o krok ďalej. Komunikácia na sociálnych sieťach pre firmy je behom na dlhú trať.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01895-046, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.