Počet záznamov: 1  

Najnovšie trendy interaktívnej komunikačnej marketingovej stratégie - neuromarketing

  1. Názov Najnovšie trendy interaktívnej komunikačnej marketingovej stratégie - neuromarketing : diplomová práca
    Autorské údajeJuraj Rubaninský, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Rubaninský Juraj
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 110 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra856488

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.9 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.