Počet záznamov: 1  

Označovanie a hodnotenie výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie produktu

  1. Názov Označovanie a hodnotenie výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie produktu : diplomová práca
    Autorské údajeLucia Grosmanová, školiteľ: Rastislav Strhan
    Autor Grosmanová Lucia
    Ďalší autori Strhan Rastislav (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 79 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra857109

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.4 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.