Počet záznamov: 1  

Cenová penetrácia privátnych značiek

  1. Názov Cenová penetrácia privátnych značiek
    Autorské údajeLenka Pčolinská
    Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument PhD. meetings and seminars : recenzovaný zborník z vedeckej konferencie : Košice 3.4.2009. S. 157-164. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2009. ISBN 978-80-225-2755-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01488-016, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.