Počet záznamov: 1  

Company's princing policy

  1. Názov Company's princing policy
    Preklad názvuCenová politika v obchodných spoločnostiach
    Autorské údajeErika Liptáková, Zuzana Hajduová, Marek Andrejkovič
    Autor Liptáková Erika EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Spoluautori Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Andrejkovič Marek EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. Roč. 4, č. 2 (2011), s. 77-86. - Košice : PHF EU Košice, 2011. ISSN 1337-6020
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.53 - Cenová politika
    Heslá spoločnosti obchodné * regresia * modely ekonomicko-matematické * stratégia marketingová * politika cenová
    AnotáciaSprávne stanovenie cien je dôležité pri celkovej marketingovej stratégii, pretože to má vplyv na príjmy a ziskovosť podniku. Popis marketingovej stratégie firmy, ktorá obchoduje na trhu s približne 10 000 druhov tovaru. Spoločnosť pôsobí vo vysoko konkurenčnom prostredí, a preto potrebuje flexibilnú cenovú politiku. Prezentácia matematického modelu na stanovenie marže predávaného tovaru.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00708-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti824.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.