Počet záznamov: 1
Využitie e-marketingu pri marketingovej komunikácii služieb so zameraním na zážitkové produkty
Názov Využitie e-marketingu pri marketingovej komunikácii služieb so zameraním na zážitkové produkty Súbežný názov Application of e-marketing in marketing communication of services with focus on experience products Autorské údaje Romana Olexová Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Nové trendy v marketingu : zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 15.-16. novembra 2011 na Smolenickom zámku. S. 99-112. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-331-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing služieb * manažment produktový * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * marketing sieťový * internet * produkty Anotácia Charakteristika e-marketingu a jeho podstatných zložiek. Možnosti a potenciál e-marketingu ako takého a jeho efektivita v prípade marketingovej komunikácie zážitkových produktov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02008-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1