Počet záznamov: 1  

Zelený marketing a jeho uplatnenie v podnikovej praxi na Slovensku

  1. Názov Zelený marketing a jeho uplatnenie v podnikovej praxi na Slovensku
    Autorské údajeMilan Majerník, Jana Chovancová
    Autor Majerník Milan EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Spoluautori Chovancová Jana
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 10, č. 23 (2011), s. 66-77. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2011. ISSN 1335-9746
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing environmentálny * konkurencia * predaj * marketing mix * politika environmentálna * podnik * Slovensko
    AnotáciaPojem, podstata a ciele zeleného marketingu. Environmentálne orientovaný marketingový mix. Výskum využitia zeleného marketingu v podnikovej praxi na Slovensku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02090-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 21-23

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.