Počet záznamov: 1  

Osloviť zákazníka tou najšokujúcejšou cestou sa vždy oplatí

  1. Názov Osloviť zákazníka tou najšokujúcejšou cestou sa vždy oplatí
    Autorské údajeĽudmila Nagyová, Zdenka Kadeková
    Autor Nagyová Ľudmila
    Spoluautori Kadeková Zdenka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 2 (2011), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá firmy * konkurencieschopnosť * reklama * kampane reklamné * zákazníci
    AnotáciaVzhľadom na silné konkurenčné prostredie a vzrastajúcu náročnosť zákazníka je výber vhodnej formy propagačných aktivít firmy veľmi dôležitý. Dopad reklamy spoločnosti Coca Cola na zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.