Počet záznamov: 1  

Marketing: jeho vnímání a kritika

  1. Názov Marketing: jeho vnímání a kritika
    Autorské údajeMiroslav Karlíček
    Autor Karlíček Miroslav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 4 (2011), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kritika * obyvateľstvo * firmy
    AnotáciaMarketéri sú u nás často vnímaní ako ľudia, ktorí vyvolávajú veľký humbuk okolo výrobkov a služieb, manipulujú zákazníkov, sľubujú viac, než dajú a neustále obťažujú. Vnímanie a kritika marketingu zo strany verejnosti a firiem. Marketingová matica.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.