Počet záznamov: 1
Privátne značky
Názov Privátne značky Autorské údaje Eva Poliačiková Autor Poliačiková Eva Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2011), s. 146-155. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá značky kvality * trh * marketing * lojálnosť zákazníkov * maloobchod * značky maloobchodné Anotácia Definovanie pojmu privátna značka, jej postupné etablovanie na trhu. Význam privátnych značiek pre výrobcov, predajcov i spotrebiteľov. Členenie privátnych značiek. Stratégia ich zavádzania. Vzťah zákazníka a značky. Funkcia značky a typy zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 145.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1