Počet záznamov: 1  

Prečo by váš helpdesk mal byť sociálny

  1. Názov Prečo by váš helpdesk mal byť sociálny
    Autorské údajeBronislava Molnárová
    Autor Molnárová Bronislava
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2012), s. 53-55. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia elektronická * stránky webové * siete sociálne * siete počítačové * distribúcia informácií * bezpečnosť elektronická
    AnotáciaZákladné ciele helpdesku a helpdesková komunikácia pokrývajúca kanály v sociálnych médiách. Interaktívnosť a kvalita komunikácie v sociálnych médiách. Identifikovanie používateľov a využiteľnosť komunikačných kanálov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.