Počet záznamov: 1  

Souvislost mezi marketingem, HR a spokojeností

  1. Názov Souvislost mezi marketingem, HR a spokojeností
    Autorské údajeMarcela Šimková
    Autor Šimková Marcela
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 5 (Květen 2012), s. 46-48. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zamestnanci * značky výrobkov * zákazníci * firmy * motivácia
    AnotáciaZákazníci sú v dnešnej dobe lojálni ku značke. Od značky očakávajú konkrétne správanie. Značka sama o sebe nie je živá, ale ožíva v správaní zamestnancov. Zamestnanci sú obrazom značky. Zákazník je veľmi citlivý na skúsenosť z osobného kontaktu. Firmy by sa mali zamerať na obsadenie kľúčových miest odborníkmi. Zamestnanci ovplvňujú spokojnosť zákazníkov. Ako motivovať zamestnancov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-7 + 6 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.