Počet záznamov: 1  

Cenová stratégia uvedenia nového produktu na trh

  1. Názov Cenová stratégia uvedenia nového produktu na trh : diplomová práca
    Autorské údajeMonika Šuriňáková, školiteľ: Slavka Šagátová
    Autor Šuriňáková Monika
    Ďalší autori Šagátová Slavka (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 73 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra861648

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha141.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce733.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.