Počet záznamov: 1  

Analýza kľúčových faktorov úspechu slovenskej softwérovej firmy na medzinárodnom trhu

  1. Názov Analýza kľúčových faktorov úspechu slovenskej softwérovej firmy na medzinárodnom trhu : bakalárska práca
    Autorské údajePetra Morávková, školiteľ: Juraj Chebeň
    Autor Morávková Petra
    Ďalší autori Chebeň Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 58 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra868904

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce911.5 KBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.