Počet záznamov: 1
Zodpovedné marketingové riadenie ako základ ekonomickej prosperity organizácie
Názov Zodpovedné marketingové riadenie ako základ ekonomickej prosperity organizácie Súbežný názov Responsible marketing management as a base of the organization’s economic welfare Autorské údaje Juraj Chebeň Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 175-184. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment * manažéri * riadenie podnikové * zodpovednosť * pojmy * rozvoj trvalo udržateľný Anotácia Príspevok identifikuje kľúčové prvky zodpovedného riadenia v organizácii potrebného na tvorbu a udržanie udržateľného rozvoja organizácie. Faktory vplývajúce na zodpovedné riadenie organizácie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00820-031, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1