Počet záznamov: 1  

Zodpovedné marketingové riadenie ako základ ekonomickej prosperity organizácie

  1. Názov Zodpovedné marketingové riadenie ako základ ekonomickej prosperity organizácie
    Súbežný názovResponsible marketing management as a base of the organization’s economic welfare
    Autorské údajeJuraj Chebeň
    Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 175-184. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * manažéri * riadenie podnikové * zodpovednosť * pojmy * rozvoj trvalo udržateľný
    AnotáciaPríspevok identifikuje kľúčové prvky zodpovedného riadenia v organizácii potrebného na tvorbu a udržanie udržateľného rozvoja organizácie. Faktory vplývajúce na zodpovedné riadenie organizácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00820-031, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.