Počet záznamov: 1  

The marketing of high-tech innovation: research and teaching as a multidisciplinary communication task

  1. Názov The marketing of high-tech innovation: research and teaching as a multidisciplinary communication task
    Autorské údajeRainer Hasenauer, Peter Filo, Herbert Störi
    Autor Hasenauer Rainer
    Spoluautori Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Störi Herbert
    Zdrojový dokumentInternational Journal of Multidisciplinarity in Science and Business - M-Sphere Journal : príspevok z konferencie - 1st M-Sphere Conference : Dubrovnik, Croatia, 4th-6th October 2012. Vol. 1, No. 1 (April 2012), Pp. 157-167 [online]. - [s.l.] : Accent, 2012. ISBN 978-953-7930-00-4
    PoznámkyVypracované v Programe cezhraničnej spolupráce SR-AUT 2007-2012 v projekte Cezhraničné hi-tech centrum, kód N00092
    Iné súvisiace práce The marketing of high-tech innovation: research and teaching as a multidisciplinary communication task / Hasenauer Rainer ; Filo Peter ; Störi Herbert
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Heslá technika nová * inovácia * marketing * komunikácia multikultúrna * vzdelávanie vysokoškolské * stredná Európa * východná Európa * spolupráca cezhraničná
    URLhttps://issuu.com/tvranes/docs/book_of_proceedings_part_1/165
    https://www.m-sphere.com.hr/book-of-papers
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00353-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.