Počet záznamov: 1  

Zásadný je výber segmentu a cieľovej skupiny

  1. Názov Zásadný je výber segmentu a cieľovej skupiny
    Autorské údajeMichal Král
    Autor Král Michal
    Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 18, č. 4 (apríl 2013), s. 25. - Bratislava : MAFRA, 2013. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá obchod elektronický * založenie podniku * konkurencieschopnosť
    AnotáciaElektronický obchod - politika podnikania. Výber segmentu a cieľovej skupiny patrí medzi najzásadnejšie rozhodnutia v štádiu plánovania a prípravy podnikateľského zámeru. Čím sa odlišujú jednotlivé segmenty. Určenie potenciálneho zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.