Počet záznamov: 1  

Ekonomika médií a mediálna ekonómia

  1. Názov Ekonomika médií a mediálna ekonómia
    Súbežný názovMedia economy and media economics
    Autorské údajeVladimír Bačišin
    Autor Bačišin Vladimír
    Zdrojový dokument Vybudovanie laboratória makroekonomických analýz a prognóz II. : recenzovaný zborník príspevkov z vedeckého a odborného workshopu v rámci riešeného projektu OPVaV : vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí : Bratislava 29. apríl 2013. [S. 1-4] CD-ROM. - [Bratislava] : [Vydavateľstvo EKONÓM], [2013]. ISBN 978-80-225-3616-5
    Výstup z projektu ITMS 26240120032 Vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí
    PoznámkyITMS 26240120032
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Heslá médiá * ekonómia * trh * firmy * priemysel
    AnotáciaVymedzenie mediálnej ekonómie. Duálny trh fungovania ekonomiky mediálneho podniku. Východiská skúmania v oblasti mediálnej ekonómie. Výskumy v tejto oblasti vychádzajú z nasledovných tradícií: makroekonomický a mikroekonomický prístup a kritický prístup.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.