Počet záznamov: 1  

Cena v marketingovom mixe obchodných spoločností

  1. Názov Cena v marketingovom mixe obchodných spoločností : diplomová práca
    Autorské údajeAlena Zemeková, školiteľ: Mária Hasprová
    Autor Zemeková Alena
    Ďalší autori Lipianska Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 84 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra869876

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.