Počet záznamov: 1  

UGC – nový fenomén marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu

  1. Názov UGC – nový fenomén marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Čupková, školiteľ: Dominika Bojová
    Autor Čupková Zuzana
    Ďalší autori Bojová Dominika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 71 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra870885

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha214.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.