Počet záznamov: 1
Faktory ovplyvňujúce schopnosť firmy adaptovať sa na zmeny v marketingovom prostredí
Názov Faktory ovplyvňujúce schopnosť firmy adaptovať sa na zmeny v marketingovom prostredí : diplomová práca Autorské údaje Jana Odziomková, školiteľ: Monika Matušovičová Autor Odziomková Jana Ďalší autori Hvizdová Eva ml. (Školiteľ (konzultant)) Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 78 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 869818
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 151.8 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 3.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1