Počet záznamov: 1  

Nehmotná hodnota značky a jej význam pre positioning značky na trhu

  1. Názov Nehmotná hodnota značky a jej význam pre positioning značky na trhu : diplomová práca
    Autorské údajeBarbora Záturová, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Autor Záturová Barbora
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 82 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra869875

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha300.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.